Despre noi
Atradius este un furnizor global de servicii de asigurare de credit, cauțiune, colectare a creanțelor și informații comerciale/ business intelligence, poziționat strategic în peste 50 de țări. Produsele Atradius de asigurare a creditelor, de cauțiune și de colectare a creanțelor protejează companiile din întreaga lume de riscurile asociate cu nerespectarea obligațiilor de vânzare a bunurilor și serviciilor pe credit. Atradius operează pe piața B2B.
Despre Regulamentul general european privind protecția datelor (denumit în continuare „RODO”)
Regulamentul general european privind protecția datelor (RODO) a intrat în vigoare la 25 mai 2018. RODO oferă persoanelor fizice mai multe drepturi cu privire la datele lor cu caracter personal și urmărește armonizarea legislației privind protecția datelor în întreaga Europă, indiferent de locul în care sunt prelucrate datele cu caracter personal.
RODO ne impune, de asemenea, obligații suplimentare privind protecția datelor. Vedem acest lucru ca pe o oportunitate de a ne îmbunătăți procedurile și sistemele care sunt responsabile de protejarea datelor cu caracter personal.
RODO se referă la datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt definite ca fiind: orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă (denumită în continuare „persoana vizată”).
Ne concentrăm în principal pe companii și parteneriate
Atradius operează pe piața B2B. În cursul furnizării de produse și servicii, colectăm și prelucrăm informații despre societăți și companii. Cu toate acestea, în acest proces prelucrăm, de asemenea, date care pot fi calificate drept date cu caracter personal în temeiul legislației UE (UE). Acestea includ date despre persoane fizice (de exemplu, comerciant individual, administrator de societate, beneficiar efectiv, reprezentant de vânzări). În plus, stocăm datele de contact ale persoanelor fizice cu care avem o relație de afaceri și ale oricărui abonat la comunicările noastre prin e-mail.
Protejăm datele cu caracter personal
Încrederea pe care o acordați metodelor noastre de gestionare a datelor dvs. personale este importantă pentru noi. Ne angajăm să utilizăm datele dvs. personale cu atenție, în siguranță și în mod transparent. Investim în protejarea datelor dvs. cu caracter personal în toate domeniile, inclusiv pe site-urile noastre web, în aplicații, portaluri sau în înscrierea la buletine informative. De asemenea, ne străduim să vă protejăm datele cu caracter personal dacă utilizați serviciile noastre în calitate de client, de persoană de contact a clientului nostru, dacă intrați într-o relație de afaceri (în calitate de contractant al nostru) cu clienții noștri sau dacă faceți afaceri cu noi în calitate de partener de afaceri sau furnizor.
Politica de confidențialitate
Pentru informații mai detaliate privind utilizarea de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să citiți Politica noastră de confidențialitate. Aceasta conține informațiile pe care trebuie să vi le furnizăm în legătură cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în temeiul legislației UE. Aceste informații vă spun ce date cu caracter personal putem colecta, când le putem colecta, cum le putem utiliza și cât timp le putem păstra. Prezenta politică de confidențialitate stabilește modul în care vă puteți accesa datele cu caracter personal, cum să le actualizați și ce drepturi aveți atunci când acționați în calitate de persoană vizată.
Dacă aveți întrebări cu privire la gestionarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să contactați
Dacă aveți comentarii sau întrebări cu privire la gestionarea datelor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați.